niedziela, 2 grudnia 2018

Wena

Czasami jest, a niekiedy długo każe na siebie czekać. Właśnie taka jest wena. Pisanie tekstu nie jest dla mnie czymś trudnym. Pewnie innego zdania jest moja korektorka. Mam mnóstwo pomysłów w głowie, które pragnę za wszelką cenę uwolnić. Najbardziej ulubioną przeze mnie formą przekazu myśli jest poezja, która w delikatny i z pozoru prosty sposób niesie ją dalej w świat. Jak dla każdego literata ważne jest, czy odbiorca w moich tekstach odnajdzie cząstkę siebie, czy też odłoży moją książkę na półkę i już nigdy do niej nie powróci. Jednak nie uzależniam od tego mojej dalszej pracy twórczej. Odbiorca jest ważny, ale nie na tyle, abym rzucił pisanie kiedy już nikt nie będzie sięgał po moje utwory. Każdy ma inny sposób na odprężenie. Inaczej mógłby zwariować. Każdy z nich jest dobry o ile nie będą to używki.

Już jutro premiera, ta właściwa, mojej nowej książki. Na jednym z portali społecznościowych dziesięć dni temu rozpocząłem wielkie odliczanie. Jednak nikogo nie poinformowałem do czego wspólnie odliczamy. Pomyślałem, że to będzie ciekawy sposób zainteresowania moją nową pozycją. Udało się. Wielu ludzi w prywatnych rozmowach pytało mnie, o co chodzi z tym odliczaniem. Oczywiście do tej pory nikt się tego nie dowiedział. Postanowiłem zrobić z tego małą tajemnicę.

Moja nowa książka pt. Nowe przygody Pana Ślimaka adresowana jest do dzieci. Pierwsza  część spotkała się z ciepłym przyjęciem zarówno przez najmłodszych czytelników jak i ich rodziców. Zmotywowało mnie to do wydania kolejnej części przygód małego ,mądrego ślimaka. Mam nadzieję, że i ta pozycja będzie się cieszyła takim powodzeniem jak pierwsza.

Tym, którzy ją nabędą życzę przyjemnej lektury.

K. M.

Łk 21, 25-28. 34-36

Słowa Ewangelii według Świętego Łukasza
Jezus powiedział do swoich uczniów:
«Będą znaki na słońcu, księżycu i gwiazdach, a na ziemi trwoga narodów bezradnych wobec huku morza i jego nawałnicy. Ludzie mdleć będą ze strachu w oczekiwaniu wydarzeń zagrażających ziemi. albowiem moce niebios zostaną wstrząśnięte. Wtedy ujrzą Syna Człowieczego, nadchodzącego w obłoku z mocą i wielką chwałą. a gdy się to dziać zacznie, nabierzcie ducha i podnieście głowy, ponieważ zbliża się wasze odkupienie.
Uważajcie na siebie, aby wasze serca nie były ociężałe wskutek obżarstwa, pijaństwa i trosk doczesnych, żeby ten dzień nie spadł na was znienacka jak potrzask. Przyjdzie on bowiem na wszystkich, którzy mieszkają na całej ziemi.
Czuwajcie więc i módlcie się w każdym czasie, abyście mogli uniknąć tego wszystkiego, co ma nastąpić, i stanąć przed Synem Człowieczym».

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Współczesny Adam kontra uczeń

  Po jakich słowach rozpoznać współczesnego Adama?  - To nie moja wina! Ja planowałem inaczej. Przecież wszyscy tak robią, a po za tym to ...