piątek, 3 sierpnia 2018

Ciekawe, ilu z nas użyło dzisiaj grzebienia?

Jedno z chińskich przysłów mówi o tym, że ludzie używają grzebienia do dbania o włosy, ale zapominają o tym, że dusza również potrzebuje czasami większych, a niekiedy mniejszych zabiegów kosmetycznych. Usłyszałem to na rekolekcjach, z których nie tak dawno wróciłem. Niby oczywiste, ale warte przypomnienia. Polecam czasami zaplanować takie SPA dla swojego wewnętrznego JA. Nie tylko dla tej naszej zewnętrznej ludzkiej strony.

Jesteś piękny/piękna nie dzięki botoksowi,  siłowni, czy dobrze zrobionemu makijażowi, ale dlatego, że jesteś kimś więcej niż tym, co widzisz w odbiciu lustra. Jesteś dzieckiem Boga, a On tchnął w Ciebie życie. Dbaj o nie.

K. M.

Mt 13, 54-58

Słowa Ewangelii według Świętego Mateusza
Jezus, przyszedłszy do swego miasta rodzinnego, nauczał ich w synagodze, tak że byli zdumieni i pytali:
«Skąd u Niego ta mądrość i cuda? Czyż nie jest On synem cieśli? Czy Jego Matce nie jest na imię Mariam, a Jego braciom Jakub, Józef, Szymon i Juda? Także Jego siostry czy nie żyją wszystkie u nas? Skądże więc u Niego to wszystko?» I powątpiewali o Nim.
A Jezus rzekł do nich: «Tylko w swojej ojczyźnie i w swoim domu może być prorok lekceważony». I niewiele zdziałał tam cudów z powodu ich niedowiarstwa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Współczesny Adam kontra uczeń

  Po jakich słowach rozpoznać współczesnego Adama?  - To nie moja wina! Ja planowałem inaczej. Przecież wszyscy tak robią, a po za tym to ...