wtorek, 24 lipca 2018

Rozsypie się

Zawsze myślałem, że rozsypać to się może na przykład cukier, sól. Jednak dzisiaj dowiedziałem się, że to słowo ma o wiele więcej znaczeń.  Otóż niektórzy mówią tak o rodzącej kobiecie.

Rozsypała się.

Za pierwszym razem jak usłyszałem to określenie po prostu pomyślałem, że to zwykłe przejęzyczenie z ust kogoś, albo się przesłyszałem, ale jednak nie. No cóż. Uczę się całe życie.

Dzisiaj jednym z ważniejszych dla mnie punktów do zrealizowania był teatr. Wybrałem się na sztukę, która szczerze mnie rozbawiła i pozwoliła znaleźć przyjemność z obcowania z kulturą,  bez zażenowania. Do tej pory bywało różnie.  Wyśmienita obsada i wspaniały scenariusz.

Jutro również czeka na mnie moc wrażeń.  Zwłaszcza, że odwiedzę miejscowość, którą pamiętam z lat dziecinnych. Wracają wspomnienia i tęsknota za beztroskim czasem.

Zatem wniosek jeden:

Muszę się wyspać.

I tym samym nie pozostaje mi nic innego jak po prostu przykryć się pościelą i zamknąć oczy, aby jutro przywitać nowy dzień.

K. M.





Mt 12, 46-50

Słowa Ewangelii według Świętego Mateusza
Gdy Jezus przemawiał do tłumów, oto Jego Matka i bracia stanęli na dworze i chcieli z Nim rozmawiać. Ktoś rzekł do Niego: «Oto Twoja Matka i Twoi bracia stoją na dworze i chcą pomówić z Tobą».
Lecz On odpowiedział temu, który Mu to oznajmił: «Któż jest moją matką i którzy są moimi braćmi?»
I wyciągnąwszy rękę ku swoim uczniom, rzekł: «Oto moja matka i moi bracia. Bo kto pełni wolę Ojca mojego, który jest w niebie, ten jest Mi bratem, siostrą i matką».

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Współczesny Adam kontra uczeń

  Po jakich słowach rozpoznać współczesnego Adama?  - To nie moja wina! Ja planowałem inaczej. Przecież wszyscy tak robią, a po za tym to ...