wtorek, 8 maja 2018

Twitter

Wraz z postępem form komunikacyjnych następuje i mój rozwój. Wczoraj zalogowałem się na twitterze, a dzisiaj wstawiłem swój pierwszy post. Czas mi coraz bardziej wychodzić do młodzieży, a w większości znajdę ją na portalach społecznościowych. Taka już jest nasza epoka - informatyczna.

Dzisiaj ewangelizacja, to nie tylko kościół jako miejsce spotkań, ale szkoła, pub, boisko, zatłoczone chodniki, internet, telewizja, muzyka, teatr, kino, itd. Wymieniać można by bez końca. Chrześcijanie powinni odnajdywać drogę do dawania świadectwa w każdym środowisku, na każdym placu, gdzie tylko znajduje się drugi człowiek. To jest dzisiejsza misja.

Oddzielać życie prywatne od zawodowego.

Piękna sentencja, która nie ma swojego odzwierciedlenia w życiu wiarą.

Czy jecie, czy pijecie, czy cokolwiek czynicie na chwałę Bożą czyńcie.

Św. Paweł Apostoł

Głośmy Jezusa, naszego Pana, wszędzie, o każdej porze dnia i nocy, za pomocą różnorodnych środków jakimi tylko dysponujemy w tym świecie. 

K. M.

J 10, 11-16

Słowa Ewangelii według świętego Jana
Jezus powiedział:
«Ja jestem dobrym pasterzem. Dobry pasterz daje życie swoje za owce. Najemnik zaś i ten, kto nie jest pasterzem, do którego owce nie należą, widząc nadchodzącego wilka, opuszcza owce i ucieka, a wilk je porywa i rozprasza. Najemnik ucieka dlatego, że jest najemnikiem i nie zależy mu na owcach.
Ja jestem dobrym pasterzem i znam owce moje, a moje Mnie znają, podobnie jak Mnie zna Ojciec, a Ja znam Ojca. Życie moje oddaję za owce. Mam także inne owce, które nie są z tej owczarni. I te muszę przyprowadzić i będą słuchać głosu mego, i nastanie jedna owczarnia i jeden pasterz».

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Współczesny Adam kontra uczeń

  Po jakich słowach rozpoznać współczesnego Adama?  - To nie moja wina! Ja planowałem inaczej. Przecież wszyscy tak robią, a po za tym to ...