czwartek, 26 kwietnia 2018

Przekaźnik miłości

Cały świat walczy i trzeba to nazwać nazwać wojną. Inaczej zachowamy tzw. durną dyplomację w imię konformizmu moralnego, który i tak rozwinął się dzisiaj na szeroką skalę. Ta wojna jest prowadzona od wieków z tym, że kiedyś była jawna, a dzisiaj jest robiona w białych rękawiczkach pod pretekstem humanitaryzmu. Jan Paweł II wielokrotnie w swoim nauczaniu przestrzegał ludzkość przed Cywilizacją śmierci. Zagraża ona w sposób bezpośredni miłości, która na całe nasze szczęście znajduje swe źródło w Bogu. Pytanie, czy w takim zawirowaniu w jakim znajduje się obecny świat znajdzie się jeszcze większość, która podejdzie do tego źródła i zacznie z niego czerpać?

Bóg jest źródłem miłości, a kościół jest jej przekaźnikiem jako, że założył go sam Bóg.

Dzisiaj kiedy wilki w owczych skórach bawią się wartościami, pojęciami, sumieniami, życiem, miłością my jako chrześcijanie musimy w sposób odważny wskazywać tym wszystkim zagubionym drogę do Prawdy, którą jest Chrystus. Słowa już w tym miejscu mało pomogą. Ważne zdaje się być tu i teraz świadectwo.

Zgodnie z maksymą:

Słowa pouczają, a czyny przyciągają.

K. M.

J 13, 16-20

Słowa Ewangelii według Świętego Jana
Kiedy Jezus umył uczniom nogi, powiedział im:
«Zaprawdę, zaprawdę, powiadam wam: Sługa nie jest większy od swego pana ani wysłannik od tego, który go posłał. Wiedząc to, będziecie błogosławieni, gdy według tego czynić będziecie.
Nie mówię o was wszystkich. Ja wiem, których wybrałem; lecz trzeba, aby się wypełniło Pismo: „Kto ze Mną spożywa chleb, ten podniósł na Mnie swoją piętę”. Już teraz, zanim się to stanie, mówię wam, abyście gdy się stanie, uwierzyli, że Ja jestem.
Zaprawdę, zaprawdę, powiadam wam: Kto przyjmuje tego, którego Ja poślę, Mnie przyjmuje. A kto Mnie przyjmuje, przyjmuje Tego, który Mnie posłał».

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Współczesny Adam kontra uczeń

  Po jakich słowach rozpoznać współczesnego Adama?  - To nie moja wina! Ja planowałem inaczej. Przecież wszyscy tak robią, a po za tym to ...