wtorek, 24 kwietnia 2018

Program do realizacji:

Będę Święty

Cel: Świętość
Kierunek: Królestwo Boże
Droga: Miłość i cierpienie

Postanowienia:


  1. Komunia z Bogiem.
  2. Umiłowanie człowieka.
  3. Pokora.
  4. Skromność.
  5. Obowiązkowość.
  6. Odpowiedzialność.
  7. Cichość.
  8. Konsekwentność.
  9. Zaufanie.
  10. Oddanie i poświęcenie.
K. M.



J 10, 22-30

Słowa Ewangelii według Świętego Jana
Obchodzono w Jerozolimie uroczystość Poświęcenia Świątyni. Było to w zimie. Jezus przechadzał się w świątyni, w portyku Salomona.
Otoczyli Go Żydzi i mówili do Niego: «Dokąd będziesz nas trzymał w niepewności? Jeśli Ty jesteś Mesjaszem, powiedz nam otwarcie!»
Rzekł do nich Jezus: «Powiedziałem wam, a nie wierzycie. Czyny, których dokonuję w imię mojego Ojca, świadczą o Mnie. Ale wy nie wierzycie, bo nie jesteście z moich owiec.
Moje owce słuchają mego głosu, a Ja znam je. Idą one za Mną, a Ja daję im życie wieczne. Nie zginą na wieki i nikt nie wyrwie ich z mojej ręki. Ojciec mój, który Mi je dał, jest większy od wszystkich. I nikt nie może ich wyrwać z ręki mego Ojca. Ja i Ojciec jedno jesteśmy».

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Współczesny Adam kontra uczeń

  Po jakich słowach rozpoznać współczesnego Adama?  - To nie moja wina! Ja planowałem inaczej. Przecież wszyscy tak robią, a po za tym to ...