środa, 7 marca 2018

Modlitwa przed snem.

Zapadł zmrok.
Ciało jest już zmęczone.
Poszłoby spać,
gdyby nie mętlik w głowie.

Tyle pytań.
Więcej nie pewności.
Retrospekcja zdarzeń.
Mnóstwo zawiłości.

Ty patrzysz z krzyża.
Nie wszystko w ludzkim świecie
jest do końca proste.
Wiem to po sobie.

Świętym się staje.
Dzisiaj nim może nie jestem,
ale daj mi Drogi Panie,
by jutro poszło mi lepiej.

Amen.

K. M.


Mt 5, 17-19

Słowa Ewangelii według Świętego Mateusza
Jezus powiedział do swoich uczniów:
«Nie sądźcie, że przyszedłem znieść Prawo albo Proroków. Nie przyszedłem znieść, ale wypełnić. Zaprawdę bowiem, powiadam wam: Dopóki niebo i ziemia nie przeminą, ani jedna jota, ani jedna kreska nie zmieni się w Prawie, aż się wszystko spełni.
Ktokolwiek więc zniósłby jedno z tych przykazań, choćby najmniejszych, i uczyłby tak ludzi, ten będzie najmniejszy w królestwie niebieskim. A kto je wypełnia i uczy wypełniać, ten będzie wielki w królestwie niebieskim».

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Współczesny Adam kontra uczeń

  Po jakich słowach rozpoznać współczesnego Adama?  - To nie moja wina! Ja planowałem inaczej. Przecież wszyscy tak robią, a po za tym to ...