czwartek, 23 stycznia 2020

Cisza! Kamera! Akcja!

Cisza! Kamera! Akcja!

Tymi słowami można by opisać moje dzisiejsze przedpołudnie. Wraz z moim uczniem, który stał się również moim przewodnikiem po YouTube kręciliśmy filmiki mające na celu skłonić potencjalnych odbiorców do refleksji. Ja może nie stary, ale mało obeznany w świecie komputerów korzystałem dzisiaj z pomocy młodszego człowieka i byłem pod wielkim wrażeniem możliwości technicznych. Jak to w mieszkaniu można poczuć się jak w prawdziwym studiu, genialne.

Już teraz zapraszam Was do obejrzenia pierwszego filmiku, którego premiera planowana jest na 26 lutego, tj. na Środę Popielcową. Mam nadzieję, że dacie mi szanse i pozwolicie mi na próbę zainteresowania Was nową jak dla mnie formą przekazu. Już nie mogę się doczekać :)

Chcę, aby każdy filmik przenosił odbiorcę w świat wartości i pozwalał na wzrost duchowy. W świecie, w którym każdy odmierza swój czas żyjąc w ciągłym biegu brakuje myśli. Myśli, która otwiera na rozumowe poznawanie rzeczywistości, a przez to na wyrabianie własnego zdania, opinii. Coco Chanel miała rzekomo powiedzieć, że posiadanie własnego zdania nadal pozostaje odwagą. Mam nadzieję, że krótkie filmiki  (każdy z nich trwa ok 5 minut) nagrane przeze mnie i mojego ucznia pozwolą na chwilę przemyśleń.

K. M. 

Mk 3, 7-12

Słowa Ewangelii według Świętego Marka
Jezus oddalił się ze swymi uczniami w stronę jeziora. A przyszło za Nim wielkie mnóstwo ludzi z Galilei. Także z Judei, z Jerozolimy, z Idumei i Zajordania oraz z okolic Tyru i Sydonu szło do Niego mnóstwo wielkie na wieść o tym, jak wiele działał. Toteż polecił swym uczniom, żeby łódka była dla Niego stale w pogotowiu ze względu na tłum, aby na Niego nie napierano. Wielu bowiem uzdrowił i wskutek tego wszyscy, którzy mieli jakieś choroby, cisnęli się do Niego, aby Go dotknąć. Nawet duchy nieczyste, na Jego widok, padały przed Nim i wołały: «Ty jesteś Syn Boży». Lecz On surowo im zabraniał, żeby Go nie ujawniały.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Współczesny Adam kontra uczeń

  Po jakich słowach rozpoznać współczesnego Adama?  - To nie moja wina! Ja planowałem inaczej. Przecież wszyscy tak robią, a po za tym to ...