środa, 19 września 2018

Motywacja

Warto czasem robić coś dla siebie, aby nie stać w miejscu z dogasającą świeczką. Nie czekając już na nic więcej. Bóg dał wiele możliwości samorealizacji i dobrze jest, gdy potrafimy odnaleźć w życiu swój cel i go realizować. Ja ostatnio zapisałem się na angielski i spotykam się ze swoją grupą dwa razy w tygodniu, aby udoskonalać się i stawać się coraz lepszym. Ponadto zgodnie z prawdą, że im więcej czasu zajęte, tym mniej go na głupoty.

Jaki jest Twój cel?
Do czego dążysz?
Co pragniesz osiągnąć,
gdy życia bieg swój zakończysz?

W czym jesteś dobry?
Co jest Twoją słabą stroną?
W czym chcesz być lepszy,
a co pozostaje z dala za Tobą?

Spróbuj w siebie uwierzyć.
Stawiaj sobie cele.
Ucz się póki możesz
zanim będziesz mógł nie wiele.

K. M.

Łk 7, 31-35

Słowa Ewangelii według Świętego Łukasza
Jezus powiedział do tłumów:
«Z kim mam porównać ludzi tego pokolenia? Do kogo są podobni? Podobni są do dzieci przesiadujących na rynku, które głośno przymawiają jedne drugim: „Przygrywaliśmy wam, a nie tańczyliście; biadaliśmy, a wy nie płakaliście”.
Przyszedł bowiem Jan Chrzciciel: nie jadł chleba i nie pił wina; a wy mówicie: „Zły duch go opętał”. Przyszedł Syn Człowieczy: je i pije; a wy mówicie: „Oto żarłok i pijak, przyjaciel celników i grzeszników”. A jednak wszystkie dzieci mądrości przyznały jej słuszność».

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Współczesny Adam kontra uczeń

  Po jakich słowach rozpoznać współczesnego Adama?  - To nie moja wina! Ja planowałem inaczej. Przecież wszyscy tak robią, a po za tym to ...