środa, 23 maja 2018

Zapomniałem.

Pamięć moja ulotna
wciąż zapomina,
że wczoraj, to nie dzisiaj,
a dzisiaj, to nie wczoraj.

Pamięć moja zawodna.

Znowu zapomniałem,
a przecież się starałem.
Na darmo zawiązane supełki.
Kalendarz od wpisów ciężki.

Zapomniałem o ważnym,
o ulotnym,
o nie ważnym
i mniej istotnym.

Zapomniałem.
Wybaczcie.


***

Jako komentarz do wiersza dopiszę tylko, że czasem boję się, że kiedyś, wychodząc z domu, zapomnę zabrać ze sobą  głowy. Tylko, co ja biedny żuczek wtedy zrobię?

K. M.






Mk 9, 38-40

Słowa Ewangelii według Świętego Marka
Apostoł Jan rzekł do Jezusa: «Nauczycielu, widzieliśmy kogoś, kto nie chodzi z nami, jak w Twoje imię wyrzucał złe duchy, i zaczęliśmy mu zabraniać, bo nie chodzi z nami».
Lecz Jezus odrzekł: «Przestańcie zabraniać mu, bo nikt, kto uczyni cud w imię moje, nie będzie mógł zaraz źle mówić o Mnie. Kto bowiem nie jest przeciwko nam, ten jest z nami».

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Współczesny Adam kontra uczeń

  Po jakich słowach rozpoznać współczesnego Adama?  - To nie moja wina! Ja planowałem inaczej. Przecież wszyscy tak robią, a po za tym to ...