poniedziałek, 14 maja 2018

Dzieciom

Dzisiaj odważyłem się na coś, co do tej pory jawiło się dla mnie jako dobry, ale nie do zrealizowania pomysł. Chwyciłem za telefon komórkowy i zacząłem dzwonić pod wyszukane w internecie numery do różnych miejscowości. Właściwie do bibliotek, które się w nich znajdują. Zależy mi, aby moje książki dla dzieci były czytane. Sześć bibliotek zgodziło się wprowadzić "Przygody Pana Ślimaka" do swojego zbioru. Dwie udzielą mi odpowiedzi w najbliższym czasie. To chyba dobry wynik. W każdym razie nie jest źle. Na koniec dobra nowina:

Pomału kończę pisać drugą część przygód mojego ulubionego ślimaczka.

Dwoma słowami: JEST SUPER!

K. M.



J 15, 9-17

Słowa Ewangelii według świętego Jana
Jezus powiedział do swoich uczniów:
«Jak Mnie umiłował Ojciec, tak i Ja was umiłowałem. Wytrwajcie w miłości mojej! Jeśli będziecie zachowywać moje przykazania, będziecie trwać w miłości mojej, tak jak Ja zachowałem przykazania Ojca mego i trwam w Jego miłości. To wam powiedziałem, aby radość moja w was była i aby radość wasza była pełna.
To jest moje przykazanie, abyście się wzajemnie miłowali, tak jak Ja was umiłowałem. Nikt nie ma większej miłości od tej, gdy ktoś życie swoje oddaje za przyjaciół swoich. Wy jesteście przyjaciółmi moimi, jeżeli czynicie to, co wam przykazuję.
Już was nie nazywam sługami, bo sługa nie wie, co czyni pan jego, ale nazwałem was przyjaciółmi, albowiem oznajmiłem wam wszystko, co usłyszałem od Ojca mego. Nie wyście Mnie wybrali, ale Ja was wybrałem i przeznaczyłem was na to, abyście szli i owoc przynosili i by owoc wasz trwał, aby wszystko dał wam Ojciec, o cokolwiek Go prosicie w imię moje. To wam przykazuję, abyście się wzajemnie miłowali».

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Współczesny Adam kontra uczeń

  Po jakich słowach rozpoznać współczesnego Adama?  - To nie moja wina! Ja planowałem inaczej. Przecież wszyscy tak robią, a po za tym to ...